چهارشنبه، آبان ۱

بانک توسعه صادرات و تحریم آمریکا

از برنامه های تحریم علیه ایران هیچوقت حس خوبی نداشتم اما این تحریم نمی دونم چرا اینقدر به دلم چسبید!! فکر کنم آه من دامنشون رو گرفت! کم کم دارم سر در میارم که چرا نباید امثال من در اون فضا کار می کردند آقایان برج نشین بانک توسعه صادرات. دارم به دارائی های ملت ایران فکر می کنم که حالا در آمریکا بلوکه شدند و از این بابت واقعن تاسف می خورم. بودجه های کلانی به این بانک از طرف دولت تزریق می شد که آخرین موردش کمک 5 میلیارد دلاری دولت به این بانک به منظور توسعه صادرات غیر نفتی بود و خبرش در وبسایت خود بانک توسعه منتشر شده.


خبر شهاب نیوز : به گزارش خبرنگار شهاب‌نیوز به نقل از آسوشیتدپرس، وزارت دارائى آمريكا روز چهارشنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام كرد كه بانك توسعه صادرات ايران را تحريم کرده است. این بیانیه تاکید می‌کند که حساب‌هاى بانكى و دارائى‌هاى احتمالی «بانك توسعه صادرات» ایران در آمريكا بلوکه خواهد شد و شرکت‌ها و شهروندان آمريكای حق هیچ گونه معامله یا همکاری با این بانک را ندارند.