دوشنبه، شهریور ۴

دومین سالگرد کمپین

امروز دومین سالگرد کمپین یک میلیون امضاست. تولدمون مبارک
کمپین بیش از 50 بازداشت و احضار و زندان رو در یک سال گذشته تجربه کرد و به رغم اتفاقات تلخی که سال گذشته رخ داد و احکام سنگین تعزیری از یک سال تا 5 سال زندان در تبعید برای فعالان کمپین تجربه های خوبی به دست آمد. با این حال کمپینی ها در سال گذشته ثابت کردند که مصمم تر از همیشه هستند و بی توجه به پرونده سازی و اتهامات واهی و احمقانه ی خبرگزاری های معلوم الحال و پژوهشگر امنیتی خودفروخته ای مثل پیام فضلی نژاد پویا تر از همیشه به راه خودشون ادامه خواهند داد و البته مردیم از بس به این سوال برخوردیم که آقا بالاخره چند تا امضا شده تا الان!! :))
این آقای فضلی نژاد که به قول فارس نیوز عضو دفتر پژوهش های کیهان و نورچشمی شریعتمداری مدیر مسئول این روزنامه هم هست قراره فردا و فرداها هم یک سری مزخرف و جفنگ جدید منتشر کنه!



بنده هم البته بله :) دادیار ویژه امنیت دادگاه انقلاب بازجویی فرمودند و کفالت 50 میلیون تومانی صادر کردند. برای پس دادن مدارک تلفنی احضار مون کردند و بعد متوجه شدیم که جلسه دادگاه برای تفهیم اتهام تشکیل شده ! و البته اتهام جالبی که جای بحث داره. ایستادن یک نفر مقابل یک گالری به عنوان اخلال در نظم عمومی و تمرد از دستور پلیس تلقی شد! و جالب ترین جمله ی اون روز : "احضار تلفنی برای حفظ شخصیت شما است."


خبر خوب دیشب هم آزادی محبوبه کرمی دوست کمپینی ما بعد از دوماه و یازده روز بود.
سرود جدید کمپین در آستانه ی سومی سال فعالیتش رو از دست ندین


فعالیت ائتلاف فعالان جنبش زنان و دوستان رسانه ای برضد لایحه حمایت از خانواده ادامه داره و امیدوارم نمایندگان مجلس نشین گوش شنوایی برای این همه نقد و آسیب شناسی که روی لایحه انجام شده داشته باشند که البته چندان خوشبین هم نیستم . لایحه حمایت از خانواده هفته آینده بعد از تعطیلات مجلس در دستور کار هست و پیش بینی ها نشون می دن که این لایحه در شور اول تصویب خواهد شد!!
طرح از تارا نجد احمدی


کاملن بی ربط:
انگار کاسبی بعضی ها داره تعطیل می شه

و البته دلم برای این سگای بازداشتی و اعدامی بیچاره خیلی سوخت! بازداشت گاه سگ ها هم از اون اتفاقات عجیب این روزهاست
قلعه حیوانات رو دوباره خوندم : همه با هم برابرند و بعضی ها برابرترند ..

چقدر این روزا همه خسته، بی حوصله و عصبی هستن ! اینم اتفاق تازه ای نیست البته :(
می گم حرف گوش بده بگو چشم!!